قالب وینکس(بلاگفا)
 
دخملونه

همه چی فقط دختر

 
 

قالب وینکس(بلاگفا)
ارسال شده در جمعه 17 آبان 1392برچسب:, - 4:33
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت8:05---2 ارديبهشت 1394
یه قالب قشنگ با کدشو بزار قالب وینکسم خیلی داغونه
پاسخ باشه .


پرنیا جون
ساعت12:31---12 آبان 1393
عزیزم به وبم بیا
پاسخ استلا : باشههههه


لاوین موزا
ساعت12:29---26 مرداد 1393
عزیزم شاید کد رو اشتباه زدی اما اشکالی نداره وبترو دوس دارم
پاسخ استلا : کدوم کدو میگی ولی به حر حال منم وبتو دوست داشتم


مارال
ساعت19:42---19 ارديبهشت 1393
دفعه ی بعدی قالب تبلیغاتی نذار بلاگفا قبول نمی کنهکد موس هم می زنم تایید میشه اما همین که میرم تو وبلاگم می بینم که نمیاد
پاسخ:واقها متسفم رسیدگی می کنم


ملیکا
ساعت14:47---16 فروردين 1393
عزیزم کدتو نمی تونم بر دارم
پاسخ:وای حواسم نبود


./....................
ساعت14:24---10 دی 1392
مزخرف ترین سایتی بود که تا به حال یده بودم مسخره و خره مس...................................................... ....
.
.
.
.
.

.

..
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

. نه بابا شوخی کردم عالیییییییییی عالیییییییییی بود ولی حیف نگرفت ناراحت نشی یا یک شوخی بود جانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده دنیا